Nieuwe communicatieman

Dienstmededeling: deze redactie blijft op zoek naar versterken en kwam bijgevolg niet geheel onlogisch terecht bij Janso, formerly known as Kristof Janssens. Wij van de redactie zouden hem nu kunnen voorstellen en met superlatieven overladen, maar we laten de intro liever aan zijn eigen pen over. Wij zijn dan ook trots u voor te stellen – Janso:

Het is augustus 2009, de zomer is weer bijna afgelopen. Tijd voor nieuwe dingen. Intussen is het op mijn oud blogje heel erg windstil geworden en ben ik op zoek naar verse dingen om m’n tanden in te zetten. Toen de redactie van CM me vroeg of ik interesse toonde, heb ik dus niet lang getwijfeld.

Voor zij die no clue hebben wie ik ben.

Al een goeie twee jaar zoek ik mijn weg door het reclamewereldje. In die tijd heb ik voor een rist aan klanten gewerkt zoals Mentos, FriskPearle, Think Media, Midas, Vereniging voor Drugs en alcohol, VAB, Europese Commissie, …

Mijn werk voor deze klanten varieert van day-to-day business (print, pos, DM, ..),  grotere campagnes (TV, radio, internet) als het geven van e-workshops.

M’n echte passie ligt natuurlijk in dat laatste; het internet. De grenzen tussen off- en online zijn nooit zo vaag geweest – en dat    maakt  het momenteel net zo boeiend. Het aggregeren van informatie, het bedenken van vernieuwende DM mechanieken, user-  centric platformen lanceren, … De speeltuin is gigantisch, maar het juist gebruiken van de beschikbare tools is niet altijd even  vanzelfsprekend.

Ik ben niet het type digital native die beweert dat het internet de Heilige Graal is. Al ben ik ervan overtuigd dat er voor heel wat  reclamebureaus nog een lange weg af te leggen is op gebied van lange termijn trajecten die ze uitstippelen voor hun klanten. me if I’m wrong.

Een eigen blogje is door tijdgebrek en andere zaken niet boeiend genoeg, maar ik wil nog wel m’n bedenkingen over bovenstaande onderwerpen delen.

Tweepuntnul-gewijs kan u mij hier al volgen : Linkedin, WordPress, Facebook, Twitter, Flickr, …

Janso

Be Sociable, Share!


Kristof Janssens is digital strategic planner bij LDV United.

Meer weten over


Een reactie op Nieuwe communicatieman

Reacties

Track- en pingbacks