Subtiele reclame

Mij was het alvast niet opgevallen, maar Klaas Huysman was het niet ontgaan. Via het contactformulier maakte hij ons attent op onderstaande wel erg subtiele, maar succesvolle reclame.

Wie goed opgelet heeft zag dat gisteren de paginanummering van De Standaard niet in zijn normale doen was. Voor één keer telde de paginanummering van de krant af en werd bijvoorbeeld pagina 2 voor één keertje pagina 43. Foutje?

Achteraan kwam echter de clue. Mooie actie. Met de nodige subtiliteit en sereniteit zoals het hoort voor een campagne van dergelijke organisatie. Tevens aardig dat De Standaard zich bereidwillig toonde om zich ook te engageren voor deze campagne. Bedankt voor de tip Klaas!

Be Sociable, Share!


Dieter Van Esch is gepassioneerd (online) pr consultant bij RCA group en trotse oprichter van Webstrategen.be.

Meer weten over


Een reactie op Subtiele reclame

Reacties


goed opgemerkt. Inderdaad, fijn dat de krant zich hiervoor engageerd al kan het zijn dat het niet veel mensen is opgevallen.


Track- en pingbacks